miércoles, junio 21, 2006

EL PALUDISE EM SALUDA

I bé, després d’una primera setmana molt dura i una altra realment positiva ha tocat la setmana d’estar malalts. Resulta que he agafat una malària, ara ja recuperada, a pesar que aquesta vegada m’estava portant molt bé: la pastilleta cada dia, repel·lent i mosquitera per dormir, que per cert és una mica pesat dormir tan enclaustrada...

Diumenge, a l’hora de dinar ja em trobava marejada i sense gana i me’n vaig anar es llit a fer un xubec però quan em vaig aixecar estava a 38’5 de febre i pujant...Realment va ser un capvespre tètric que recordaré tota sa vida. Estava feta pols al llit i, per variar, vàrem quedar sense llum. Ses monges anaven i venien amb espelmes, tot eren ombres... i na Norma em va posar una injecció intramuscular que no havia provat en ma vida i que realment és dolorosa. A l’endemà, per sort a la llum del Sol, em van haver de posar un suero, que tampoc havia provat mai i mai em penso: 4 hores per acabar-me’l!!!

I és que aquí hi ha molt paludisme. Els mosquits reben el nom de ZANCUDOS i no m’estranya perquè són ENORMES i en quantitat industrials i tenen unes ZANCAS!!! Però bé no em puc queixar perquè he rebut una atenció metge de primera entre els cubans i les monges.

I sabeu el que he trobat a faltar molt aquests dies: un SOFÀ. En aquesta santa casa no hi ha cap sofà i les cadires són realment incòmodes. Com diu n’Idalmis i en Juan José, Guinea em saluda i amb n’Oreimis estem fent una porra a veure quants n’agafo abans de marxar, jajajaja...
 Posted by Picasa

No hay comentarios: