viernes, junio 02, 2006

Les tardes a Luba



Després de dinar, que per cert magre no tornaré perquè cuinen de meravella i hi ha unes fruites boníssimes que no havia vist en ma vida, a les 15’30 començo les classes de repàs amb les internes i ja em teniu a jo xoc en mà i pissarra explicant matemàtiques, ciències, llengua...res que quan torni tindré una especialització en classes de repàs perquè resulta que les nenes no són tan nenes i n’hi ha que fan equacions de dues incògnites i problemes de física que em fan perdre es seny...

A les 18’00, perquè realment tenen moltes hores d’estudi, tenim el descans i els dies que no estic molt cansada jugo un partidet de bàsquet, perquè tenim una petita pista, amb elles i ala a córrer amunt i avall i cridar com una loca, que ja sabeu que m’encanta i bé, una altra vegada estudi després de la dutxa i finalment una petita oració, sopar i al llit que estic cansada.

I demà divendres tinc la tarda lliure!!! I estic convidada a dinar amb la brigada de metges cubans i a prendre unes cervecetes amb ells i em fa una il·lusió boja!!! Ja sabeu com m’agrada la seva manera de xerrar i de ballar, açò sí que és moure’s bé i lo altre són tonteries, jajajajaja, i em mimen molt, em tenen com una reineta. Realment és una gent molt oberta i m’han acollit com una més.

No hay comentarios: